لزوم تدوین طرح فاضلاب هفت باغ علوی طی ۶ ماه آینده

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شرکت هفت باغ علوی ضمن تأمین تعهدات مالی مورد نیاز، طی شش ماه آینده طرح اجرایی مورد تائید شرکت آب و فاضلاب و اداره کل حفاظت محیط زیست را تدوین و پس از تائید نهایی اجرایی کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی _امروز شنبه یازدهم شهریورماه_ در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان اظهار کرد: جدول زمانبندی اجرای طرح فاضلاب هفت باغ علوی باید از سوی شرکت عمران علوی به دستگاه قضائی ارائه گردد تا نظارت دقیقی بر آن صورت گیرد.

وی افزود: دادستان کرمان با توجه به اینکه موضوع طرح فاضلاب هفت باغ علوی در حوزه حفظ حقوق عامه است، باید در صورت عدم اجرای تعهدات، برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ادامه داد: یکی دیگر از دستور کارهای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان درباره روستای سیرچ در بخش شهداد بود که در این رابطه ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از طرح هادی روستا مورد طرح قرار گرفت و مقرر شد در این رابطه بررسی‌های کارشناسی لازم انجام و نتایج آن اعلام شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: همچنین درباره طرح هادی روستای سیرچ که در گذشته تمامی فضاهای مسکونی و باغی مسکونی پیش‌بینی شده بودند، مقرر شد ساخت و سازها به عنوان مسکونی و باغ‌ها به عنوان باغی حفظ شود.

کد خبر 684688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.