خدمت‌رسانی بیش از ۲ هزار نیروی اورژانس در اربعین ۱۴۰۲

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر از همکاران من از استان‌های مختلف در مسیرهای مواصلاتی برای ارائه خدمت به زائران مستقر شده‌اند، گفت: در این چارچوب ۳۷۰ دستگاه آمبولانس، ۹ فروند بالگرد، سه فروند هواپیما و تعدادی اتوبوس آمبولانس در اختیارمان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر میعادفر امروز _ شنبه یازدهم شهریورماه_ در یک گفت‌وگوی رادیویی با بیان اینکه همکاران من در مسیرهای مواصلاتی به مرزهای کشور برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مستقر هستند، اظهار کرد: با توجه به آغاز بازگشت زائران به کشور، با تمام توان برای ارائه خدمات به زائران آمادگی وجود دارد و تصور می‌کنم هنگام بازگشت زائران، کار سخت‌تر باشد و همکاران‌مان باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نگران حوادث ترافیکی موقع بازگشت زائران به شهرهای محل سکونت‌شأن هستیم و در این راستا از زائران در خواست می‌کنم، هنگام ورود به کشور ساعاتی را استراحت کنند، خاطرنشان کرد: افراد توجه کنند که در طول مسیر، ساعت‌های متوالی و در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر از همکاران من از استان‌های مختلف در مسیرهای مواصلاتی برای ارائه خدمت به زائران مستقر شده‌اند، گفت: در این چارچوب ۳۷۰ دستگاه آمبولانس، ۹ فروند بالگرد، سه فروند هواپیما و تعدادی اتوبوس آمبولانس در اختیارمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام راهپیمایی اربعین حسینی، همکاران برای ارائه خدمات به زائران در ایام بیست و هشتم ماه صفر آماده می‌شوند.

کد خبر 684653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.