کشف کوله‌پشتی حامل تریاک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از سه کیلوگرم تریاک داخل کوله‌پشتی و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا، حین کنترل خودروهای عبوری به فردی که قبل از رسیدن به مأموران پلیس در ایستگاه از یک دستگاه خودروی سواری با یک کوله‌پشتی پیاده شده مشکوک و جهت بررسی دقیق وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از کوله‌پشتی همراه این فرد موفق به کشف سه کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با افرادی که سلامت و امنیت جامعه را تهدید می‌کنند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و قاطعانه با این افراد برخورد می‌کند، شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 684652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.