ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: طی پنج ماه گذشته، بیش از پنج میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل، ثبت شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که از رانندگان انتظار داریم برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی محورهای بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و مشگین شهر کنگرلو جزو محورهای پرتردد سرعت غیرمجاز استان دانست و افزود: در پنج ماه گذشته، ۱۸۰ هزار و۷۹۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران –سه راهی سربند ،۱۴۰ هزار و۹۹۵ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۱۴۱ هزار و۱۲۸ تردد نیز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با بیان اینکه طی این مدت، ۴۳۱ هزار و ۱۷۳ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته، ۸۸ هزار و۶۸۰ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل ،۴۸ هزار و۵۰۰ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۴۲ هزار و ۴۵۵ تردد نیز در محور خلخال-اسالم ثبت شده است.

نسیمی از ثبت ۱۳ میلیون و ۵۴۲ هزار و۱۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در پنج ماهه گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت محور آستارا-اردبیل با یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۱۰ تردد، اردبیل-آستارا با یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۳۸ تردد و محور اردبیل-نیر با ۹۰۴ هزار و۱۳۱ تردد جزوه محورهای پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

وی با بیان اینکه ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل فعالیت می‌کند، گفت: شهروندان قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 684647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.