توقیف محموله ۴۰۰ میلیاردی قطعات خودرو

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله بزرگ لوازم یدکی و قطعات خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا، حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند، مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد رانندگان هر دو خودرو بدون هرگونه مدارک و اسناد معتبر برای بار خود هستند، افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی خودروهای مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه این عملیات ۱۹۸ هزار لوازم یدکی و قطعات خودرو که همه خارجی و به‌صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش تقریبی این محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی از افزایش برخورد مأموران پلیس استان اصفهان با محموله‌های قاچاق کالا نسبت سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول ساعات شبانه‌روز و در تمام ورودی‌های و خروجی استان خودروهای حامل بار با تجهیزات هوشمندی که در اختیار داریم رصد می‌شوند و به قاچاقچیان هشدار می‌دهیم که بدانند راه‌های استان اصفهان برای آنها ناامن خواهد بود.

کد خبر 684639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.