خدمت‌رسانی شهید چراغی به زائران اربعین در مرز چذابه + فیلم

فیلمی از خدمت‌رسانی شهید مدافع امنیت، اسماعیل چراغی به زائران اربعین در مرز چذابه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اربعین حسینی شورانگیزترین قطعنامه ظلم‌ستیزی و حق‌جویی است که عاشقان در آن میعادگاه گرد هم می‌آیند تا درس شهادت بیاموزند؛ چرا که حرکت در این مسیر، حرکت در مسیر شهادت است و زائران گام به گام به سوی امام و شهدای کربلا حرکت می‌کنند تا حکایت‌های سرهای جسورمردانی را مرور کنند که شمشیرها را به خاک افکندند تا امام زمانشان بی‌یاور نماند و بیاموزند برای اینکه ننگ تسلیم شدن در برابر دشمنان را نپذیرند، باید از نفس بگذرند.

رسم پیاده‌روی اربعین در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در زندگی شهدای مدافع امنیت داشته است و بسیاری از آنها نه تنها قدم در این مسیر می‌گذاشتند که خاک پای زائران اربعین حسینی را سرمه چشمان خود می‌کردند و در این راه از هیچ کمکی به عشاق اباعبدالله (ع) دریغ نمی‌ورزیدند.

شهید مدافع امنیت، اسماعیل چراغی، یکی از همین شهدای مدافع امنیت است که فیلمی از خدمت‌رسانی او به زائران کربلا در مرز چذابه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش ایمنا، شهید اسماعیل چراغی، یکی از مأموران جان‌برکف یگان ویژه پلیس استان اصفهان بود که بیست‌وپنجم آبان‌ماه سال گذشته در جریان اغتشاشات در فلکه نگهبانی خانه‌اصفهان به شهادت رسید.

کد خبر 684625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.