آخرین جزئیات تردد در مرزهای کشور در اربعین ۱۴۰۲

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا ساعت ۲۴ شب گذشته بیش از ۸۵۰ هزار تردد در شش محور مواصلاتی منتهی به مبادی مرزی کشور ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سید تیمور حسینی امروز _ شنبه یازدهم شهریورماه_ در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: تا ساعت ۲۴ شب گذشته بیش از ۸۵۰ هزار تردد در شش محور مواصلاتی منتهی به مبادی مرزی کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه شرایط ترافیکی تمام محورهای مرزی عادی و روان است، افزود: طی دو روز گذشته شاهد افزایش موج بازگشت هستیم، اما همچنان زائران برای حضور در اربعین در حال مراجعه به مرزها هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: حدود ۹۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های مرزی تکمیل است، اما به دلیل بازگشت زائران در شرایط متعادل قرار داریم.

وی با اشاره به ساعات پیک ترافیک تصریح کرد: حدفاصل ساعت ۱۷ تا ۲۲ بیشترین میزان ترافیک را در مسیرهای مرزی شاهد هستیم که از زائران در خواست می‌کنم برای کاهش بار ترافیکی زمان‌بندی رفت و بازگشت خود را برای ساعات دیگر تنظیم کنند.

سردار حسینی در خصوص حوادث جاده‌ای گفت: روز گذشته در مسیر ایلام به مهران یک دستگاه دنا به دلیل خستگی و خواب آلودگی از مسیر منحرف شد و هر چهار سرنشین آن فوت کردند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: از زائران به خصوص دارندگان خودروهای شخصی در خواست می‌کنم که استراحت در رانندگی طولانی را اولویت قرار داده تا با این کار سلامت و ایمنی خود و خانواده را تضمین کنند.

کد خبر 684623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.