بررسی مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی

مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دو معاون این وزارتخانه بررسی و دستورات لازم برای حل آن‌ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: توجه به تولید، تورم را در جامعه کاهش می‌دهد و باید تلاش کرد تا نقدینگی و ارز در مسیر واقعی تولید به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه رکود از تورم به مراتب بدتر است، افزود: لازم است به هر شکلی از رکود در واحدها و صنایع جلوگیری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه برای جلوگیری از رکود باید مدیریت به نحو مطلوب مدیریت شود، خاطرنشان کرد: سیاست‌های مورد نظر رهبری معظم انقلاب در مسیر مهار تورم و رشد تولید، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه هرچه در مسیر تولید کار شود ضد تورم است، گفت: همه وظیفه دارند از تولید در جامعه حمایت کنند.

بررسی مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی

به گزارش ایمنا، مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دو معاون این وزارتخانه بررسی و دستورات لازم برای حل آن‌ها ارائه و صادر شد.

اخذ وام برای توسعه و ارتقای خط تولید، تأمین مواد اولیه، صادرات، وثیقه و ضمانت‌های بانکی، منابع مالی، همکاری نکردن بانک‌ها و جرایم بانکی بخشی از مشکلات مطرح شده در این نشست بود. وزیر صنعت قبل از نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، از فاز سوم خیرساز بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک نیز بازدید کرد.

کد خبر 684609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.