آغاز عملیات عمرانی آماده‌سازی آرامستان جدید گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از آغاز عملیات عمرانی برای آماده‌سازی آرامستان جدید مرکز استان گلستان پس از دو سال توقف، خبر داد.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عبور سریع از موانع در اجرای پروژه‌ها به منظور تأمین نیاز و دغدغه‌های شهر یکی از رویکردهای شهرداری گرگان است.

وی افزود: با توجه جدی و عملی معاونت زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان، اقدام‌های عملی آماده‌سازی آرامستان جدید گرگان آغاز و فعالیت عمرانی در آرامستان با دستگاه لودر به منظور آماده‌سازی و خاک‌برداری آغاز شده است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به روند اجرا و زمان آماده‌سازی آرامستان جدید، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی قبرها، ساخت سرویس‌های بهداشتی، سیستم آبرسانی، تأمین روشنایی معابر و آسفالت محوطه و کف‌سازی محیط با جدیت و نظارت روزانه از امروز مرحله به مرحله اجرا می‌شود.

صادقیان اضافه کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر گرگان، روند آماده‌سازی آرامستان جدید با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: فضای این آرامستان به مساحت ۲.۵ هکتار است که پس از یک سال توقف با رفع موانع حقوقی، فعالیت آماده‌سازی آن از امروز _ شنبه یازدهم شهریورماه_ آغاز شد و حداکثر تا دو ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 684587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.