دستگیری عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی در یاسوج

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مامور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی و آن‌ها را مجروح کرده بود خبر داد و گفت: این فرد در شهر یاسوج دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا اکبری امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری از سوی شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های شهر دهدشت، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: حین نزدیک شدن مأموران به محل حادثه، راکبان موتورسیکلت اعلامی که در خط مخالف خیابان در حرکت بودند به محض مشاهده مأموران با سلاح کلاشینکف به خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از مأموران را زخمی و فرار کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آن‌ها خوب است، در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه، یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.

اکبری تصریح کرد: پس از این حادثه، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه شب گذشته عامل اصلی تیراندازی، توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد در یکی از محله‌های شهر یاسوج دستگیر شد.

وی گفت: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب و ۱۶ تیر جنگی و پنج تیر مشقی مربوطه، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

کد خبر 684568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.