پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی و محله‌محور این منطقه در محلات پیش‌بینی شده تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دو محله منطقه پنج شهرداری اصفهان، تعریض گلوگاه‌ها و منازل در مسیر معابر عمومی، در دستور کار قرار گرفته و حدود ۵۰ درصد از این پروژه بر اساس بودجه انجام شده است.

وی افزود: رفع گلوگاه‌ها و آزادسازی مسیر در محله‌هایی همچون دنارت در حال انجام است و این پروژه‌ها در سایر محلات ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: ادامه خیابان کمکی ارتش نیز در مرحله تعیین‌بها و پیمانکار است، همچنین مخازن آب‌رسانی پارک ۲۲ هکتاری گل نرگس تعیین پیمانکار شده است.

وی اضافه کرد: پیاده‌روسازی معابر منطقه پنج شهرداری اصفهان نیز به اتمام رسیده است و در این راستا پیاده‌روسازی خیابان‌های باغ دریاچه و مهرداد در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

کارگر ادامه داد: از بودجه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی منطقه، ۵۰۰ میلیارد تومان آن برای پروژه‌های عمرانی از قبیل آزادسازی گلوگاه‌ها، ساماندهی پیاده‌روها، ایمنی و همسطح‌سازی معابر برای عبور معلولان هزینه شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال سایر پروژه‌ها که در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد، به اتمام برسد.

کد خبر 684556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.