آذربایجان غربی در ریل توسعه و آبادانی قرار گرفته است

استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مجموع به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که برابر با آمار چندین سال گذشته است.

محمدصادق معتمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های مردم استان، هیئات مذهبی و مواکب تشکر می‌کنم، هم‌اکنون در ۲۰ شهرستان آذربایجان غربی فضای اربعین حاکم است.

وی افزود: همه شهرها و روستاهای مسیر زائران به‌ویژه مردم شهرستان‌های نقده و پیرانشهر شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت و عاشقانه به زائران حسینی هستند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز در مرز می‌بینیم نماد همبستگی، اتحاد و همدلی اقوام و ادیان و مذاهب بوده که نشانگر تعلق امام حسین (ع) به همه ادیان، مذاهب و آزادمردان جهان است.

معتمدیان ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت سیزدهم از توسعه آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی دولت و راهبری سازمان برنامه و بودجه کشور، این استان از ابتدای دولت سیزدهم در ریل پیشرفت، توسعه و آبادانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز در آمار و ارقام مراجع رسمی، توسعه و پیشرفت استان مشهود و ارتقای شاخص‌های عمومی آذربایجان غربی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی را شاهد هستیم. این ارتقا جز با حمایت دولت سیزدهم اتفاق نمی‌افتاد و حاصل نگاه ویژه دولت به توسعه مناطق مرزی است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از استان‌های با ظرفیت با توانمندی‌های متعدد است و امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری و فلاکت در استان هستیم.

معتمدیان ادامه داد: شاهد کاهش ۱۴ پله‌ای نرخ فلاکت و در حوزه تورم و نرخ مشارکت‌های اقتصادی شاهد بهبود وضعیت استان هستیم.

وی گفت: اعتبارات بی‌سابقه‌ای از سوی دولت طی سال گذشته و امسال برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا کرده است و در هفته دولت امسال در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی شده که برابر با آمار چندین سال گذشته است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: آذربایجان غربی جزو استان‌هایی است که در اقصی نقاط شهرستان‌های آن ظرفیت و پتانسیل توسعه وجود دارد و از مردم نیز قدردان هستیم که با سیاست‌های دولت همراهی کامل دارند.

کد خبر 684549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.