دستگیری دو اخلال‌گر توزیع ارز اربعین / بیش از ۲ میلیون دینار عراقی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک فقره اخلال در توزیع ارز اربعین و بیش از دو میلیون دینار عراقی در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعقیل سلگی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز در ایام اربعین حسینی (ع) و بررسی نحوه تأمین ارز توسط شعب منتخب بانک‌های عامل به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی به صورت نامحسوس به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در اطراف یکی از شعب بانک‌های عامل فردی را در حال فروش دینار مشاهده کردند.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمانی که مأموران از وی تقاضای خرید می‌کنند برای تهیه ارز به سمت همدست خود مراجعه می‌کند که در این حین متهمان دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی تحویل داده می‌شوند.

سلگی گفت: از متهمان، تعداد ۶۹ قطعه اسکناس ۲۵ هزار دیناری، ۲۲ قطعه اسکناس ۱۰ هزار دیناری و ۱۲ قطعه اسکناس پنج هزار دیناری، در مجموع دو میلیون و پنج هزار دینار عراقی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده به اتهام اخلال در توزیع ارز اربعین و فروش خارج از شبکه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

کد خبر 684527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.