اختلاف خانوادگی منجر به قتل همسر شد / دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسرش کرده بود، با سرعت عمل پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی جمالی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از خیابان‌های ساوه توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری و مصدوم شدن زنی ۳۴ ساله، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انتقال مصدوم این حادثه به بیمارستان و با وجود تلاش کادر درمان، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داد: با توجه به پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی میان متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

جمالی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد. متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیسی در نهایت چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد، تأکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 684521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.