دوری علی علیپور از میادین به‌علت مصدومیت ۷ماهه شد / مهاجم ایرانی پس از فیفادی برمی‌گردد

علی علیپور که به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی چند ماهی است از مستطیل‌ سبز فاصله گرفته است، احتمالا پس از فیفادی فرصت بازی در ترکیب ژیل‌ویسنته را پس از هشت‌ ماه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی علیپور، مهاجم ایرانی فوتبال کشورمان ابتدای فصل گذشته طی انتقالی از ماریتیمو به ژیل‌ویسنته پرتغال پیوست. او مورد اعتماد سرمربی قرار گرفت و بیشتر دیدارهای نیم‌فصل را برای این تیم بازی کرد. با این حال او چند ماه قبل با آسیب‌دیدگی جدی و شدیدی روبه‌رو شد تا مدتی طولانی از میادین فوتبال دور بماند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته هفت ماه قبل در دیدار هفته بیستم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی در دقیقه ۱۵ از زمین بیرون رفت و پس از آن نتوانست شرایط بازی را به‌دست بیاورد و در فصل جدید همچنان از لیست ژیل‌ویسنته دور است.

علیپور که فصل گذشته در ۱۵ مسابقه لیگ برتر پرتغال به میدان رفت و طی این مدت دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داد و در چهار دیدار جام‌حذفی نیز یک گل زد، با غیبت در بازی شب گذشته ژیل‌ویسنته، حالا هفت ماه است از میادین فاصله گرفته است و نمی‌تواند به برای تیم خود میدان برود. یاران علیپور فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

شب گذشته نیز در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال ژیل‌ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۲:۴۵ امشب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ویزلا به مصاف این تیم یک امتیازی و رده شانزدهمی رفت و یک بر صفر شکست خورد.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی آخرین بازی خود را روز بیست‌وچهارم بهمن‌ماه سال گذشته انجام داد و پس از آن به دلیل پارگی رباط‌صلیبی و سپری‌کردن دوران درمان نتوانسته بود به میدان برود که این وضعیت برای او شب گذشته هم ادامه پیدا کرد.

علی علیپور با وجود اینکه طی دو هفته اخیر به تمرینات ژیل‌ویسنته اضافه شده است و انتظار می‌رفت در مسابقه شب گذشته به فهرست تیمش مقابل تیم ویزلا اضافه شود، اما در این مسابقه حضور نداشت. تیم فوتبال ژیل‌ویسنته پس از اینکه فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی آغاز کرد، سه شکست پیاپی داشته است.

کد خبر 684481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.