طرح افزایش ظرفیت تولید از برنامه‌های مهم وزارت صمت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است و ایجاد اشتغال و آسایش مردم از مسیر تولید و از طریق بخش خصوصی توانمند میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس علی‌آبادی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در جریان سفر دوروزه به استان مرکزی در بازدید از کارخانه صنعت کویرریس فراهان اظهار کرد: هدف دولت سیزدهم توسعه ظرفیت‌های صنعتی کشور در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع تولید است، چراکه ایجاد اشتغال و آسایش مردم از مسیر تولید و از طریق بخش خصوصی توانمند میسر می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی و اشتغال پایدار باید در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شهرستان فراهان منطقه مستعدی است، با وجود اینکه در گذشته این منطقه تنها در حوزه کشاورزی فعال بود، اما در حال حاضر در حوزه صنعتی نیز دارای پتانسیل خوبی است.

علی‌آبادی ادامه داد: حضور در شهرستان فراهان، به‌منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایمنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته (جمعه) در شهرستان زرندیه حضور یافت و از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان بازدید کرد. بازدید از شهرستان‌های فراهان، دلیجان و خمین، دیدار با صنعتگران و فعالان صنعتی استان و بهره‌برداری از چند طرح صنعتی و اقتصادی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، حضور در شرکت واگن پارس مپنا و بازدید از خط تولید این شرکت، بازدید از طرح نویان فرداد (فولاد)، طرح آندسازی شرکت کربن صنعت امیرکبیر و شرکت ماهد آلومینیوم در شهرک صنعتی خیرآباد از دیگر برنامه وزیر صمت برای امروز (شنبه) است.

کد خبر 684478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.