ساماندهی جاده کندروی اسماعیل‌آباد با هدف تسهیل در تردد شهروندان

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: عملیات مخلوط‌ریزی جاده کندروی اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری با هدف تردد آسان شهروندان و آماده‌سازی جاده برای روکش آسفالت، در دستور کار قرار دارد.

ایزدمهر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات درزگیری در سطح منطقه دو خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌نامه، درزگیری آسفالت در سطح شهرداری منطقه دو با اعتبار پنج میلیارد ریال به این سازمان محول شد.

وی افزود: این عملیات در بلوار خامنه‌ای، به دلیل فرسودگی و جلوگیری از نفوذ آب به داخل آسفالت توسط اکیپ اجرایی این سازمان به طول دو هزار متر در حال اجرا است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین با اشاره به اجرای پروژه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت محله دباغان شهر قزوین توسط ناحیه امامزاده حسین (ع)، خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان در این محله از درخواست‌های شهروندان بود که از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت شده بود؛ بنابراین عملیات لکه‌گیری و ترمیم ۱۳۶۵ مترمربع از معابر این ناحیه با صرف بیش از ۱۵۰ تن آسفالت انجام شد.

زارعی ادامه داد: عملیات ساخت پل عابر پیاده روی نهر و نصب آشغال‌گیر در سطح ناحیه مینودر در منطقه سه شهرداری با هدف جلوگیری از وارد آمدن خسارت جانی به شهروندان در بلوار الغدیر و میدان هما انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات مخلوط‌ریزی جاده کندروی اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری به منظور تردد آسان شهروندان و آماده‌سازی جاده برای روکش آسفالت در دستور کار قرار دارد.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین از ادامه پروژه تأمین روشنایی فضای سبز خطی بلوار شهید چگینی خبر داد و گفت: پس از اتمام عملیات حفاری و لوله‌گذاری، پروژه در مرحله کابل‌کشی زمینی برق به منظور ایجاد زیرساخت روشنایی قرار دارد.

زارعی افزود: طول کابل کشی زمینی این پروژه حدود ۸۰۰ متر است و تاکنون ۳۵۰ متر کابل‌گذاری با رعایت استاندارهای ایمنی اجرا شده است.

کد خبر 684458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.