دستگیری ۶ نفر از عوامل درگیری در بویراحمد / تعداد فوت‌شدگان به ۲ نفر رسید

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، گفت: در درگیری امروز در منطقه «فیروزآباد» بویراحمد، دو نفر کشته و شش تن زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ بهمن گرجیان امروز _جمعه، نهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز نزاع دسته جمعی در منطقه فیروزآباد بویراحمد به مرکز گزارش شد.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه طی تماسی تلفنی یک مورد نزاع دسته‌جمعی مسلحانه در منطقه «سرآب‌بید» روستای فیروزآباد به «مرفوک» شهرستان بویراحمد اعلام شد، افزود: با اعزام فوری مأموران به محل حادثه در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد در این درگیری ۲ تن کشته و ۶ تن زخمی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، علت این درگیری را اختلاف ملکی خانوادگی دانست و گفت: با حضور و مداخله به موقع پلیس، ۶ نفر دستگیر شدند و هم‌اکنون امنیت در محل برقرار است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان اصلی این حادثه آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا، علی اکبری‌تبار، بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد نیز در این باره اظهار کرده بود: نزاع به دلیل اختلافات ملکی در شهرستان بویراحمد، سبب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

وی افزوده بود: قاتل و مقتول از اهالی فیروزآباد بویراحمد و هم طایفه‌ای و فامیل هستند.

حمید نادریان، معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: در درگیری برخی از اهالی محدوده اراضی مختار بویراحمد به دلیل اختلافات ملکی، منجر به نزاع مسلحانه و کشته شدن یک نفر در این نزاع شد.

وی از استقرار بازپرس ویژه در منطقه مختار بویراحمد خبرداد و افزود: فضای منطقه اکنون آرام و تذکرات لازم به خانواده‌های درگیر در این تنش داده شده است، اقدامات لازم برای شناسایی قاتل یا قاتلان نیز در حال انجام است.

کد خبر 684414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.