شست‌وشو و ضدعفونی ۵۱۴ مخزن زباله سطح شهر

شهردار گلپایگان گفت: کار شست‌وشو و نظافت ۵۱۴ مخزن زباله مکانیزه و دوقلوی سطح شهر با استفاده از یک دستگاه پمپ واتر جت انجام شد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شستشو و ضدعفونی ۵۱۴ مخزن زباله سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری گلپایگان هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه کار شست‌وشو و نظافت ۵۱۴ مخزن زباله مکانیزه و دوقلوی سطح شهر را با استفاده از یک دستگاه پمپ واتر جت انجام می‌دهند.

وی افزود: شهرداری گلپایگان به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی و حفظ بهداشت محیط زیست شهری مرتبط با شهروندان که هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد، کار نظافت و شستشوی و گندزدایی و ضدعفونی سطل‌های زباله مکانیزه با مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌دهد.

شهردار گلپایگان گفت: نظافت نکردن و شستشو نشدن مستمر سطل‌های زباله مکانیزه، موجب پراکندگی مواد آلوده و میکروبی در محیط زیست انسان و منظره ناخوشایند شهر می‌شود، بنابراین شهروندان در راستای پیشگیری از ایجاد شیرابه و جلوگیری از پخش آلودگی هر شب ساعت ۲۰ زباله‌ها را از منازل بیرون بگذارند.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان طرح پاکسازی و نظافت محله به محله شهر توسط پاکبانان هر روز عصر و روزهای جمعه انجام می‌شود.

شکرزاده افزود: این طرح در قالب شست‌وشوی مکانیزه باکس‌های زباله و شیرابه‌ها، لایروبی انهار، پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ جهت تماس و پیگیری در خدمت شهروندان است، افزود: پاکبانان و نیروهایی خدمات شهری بی‌وقفه در پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش می‌کنند.

کد خبر 684411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.