دولت زیرساخت‌های خوبی برای تردد زوار در مرزها فراهم کرده است

فرمانده کل سپاه گفت: دولت زیرساخت‌های خوبی برای تردد زوار در مرزها فراهم کرده و توسعه زیرساخت‌ها نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز _جمعه دهم شهریورماه_ در سفر به شهرستان مهران با حضور در پایانه مرزی در جمع خبرنگاران رسانه‌ها حضور یافت و در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: طی سلسله نشست‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت دادیم با تمهیداتی که اندیشیدیم هیچ مشکل امنیتی و مخاطره‌آمیزی در مرزها نداشتیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های استاندار ایلام، نیروهای امنیتی و انتظامی در برپایی اربعین در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا درخصوص وضعیت زیرساخت‌ها افزود: دولت زیرساخت‌های خوبی برای تردد زوار در مرزها فراهم کرده و توسعه زیرساخت‌ها نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اینجا خستگی معنا ندارد و همه با تمام وجود در حال خدمات‌رسانی به زائرین سیدالشهدا (ع) هستند و مردم نیز هم در این راه سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: سپاه مانند سال‌های گذشته امسال نیز در حوزه خدمت‌رسانی ورود کرده و بیمارستانی صحرایی به منظور ارائه خدمت به زوار ایجاد کرده است.

سلامی در پایان از تلاش خبرنگاران در پوشش این حماسه عظیم قدردانی کرد.

کد خبر 684392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.