حلیه دشمن سرگرم کردن کشورهای منطقه است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: حیله دشمن سرگرم کردن کشورهای منطقه است، اما ایران با قدرت و اقتدار بیش از گذشته ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حیله دشمن سرگرم کردن کشورهای منطقه است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار بیش از گذشته ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حفظ رویکرد فشار حداکثری، بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت و ایجاد تفرقه، راهبرد دائمی آمریکا است، افزود: حیله دشمن سرگرم کردن کشورهای منطقه است، اما ایران با قدرت و اقتدار بیش از گذشته ایستادگی می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دولت سیزدهم با مصوبه مجلس شورای اسلامی آمریکا را سر در گم کرده است از احزاب و جریان‌های سیاسی، اساتید و همه اقشار خواست که به توطئه دشمن توجه کنند، زیرا سیاست دائمی آمریکا ایجاد ناامنی، التهاب و بی‌ثباتی است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به سفر وزیر ارشاد به استان لرستان اشاره کرد و گفت: امید است که سفرهای استانی وزرای دولت سیزدهم در گشایش مشکلات تأثیرگذار باشد.

شاهرخی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت وزیران بر امیدآفرینی، گفت: پیوستن به پیمان‌های بزرگ، سفر به استان‌ها، توجه به ظرفیت‌های داخلی، برجسته کردن شعارهای انقلاب اسلامی، عدالت طلبی و تقسیم امکانات بین استان‌های کم‌برخوردار از خصوصیات دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اهتمام دولت در اتمام طرح‌های نیمه تمام گفت: امیدواریم با همت دولت سیزدهم طرح‌های بزرگی همچون احداث راه آهن درود - خرم‌آباد - اندیمشک و سد معشوره با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 684381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.