جمعیت میلیونی اربعین دشمن شکن است

امام جمعه موقت خوانسار گفت: جمعیت اربعین حسینی لرزه بر اندام استکبار انداخته زیرا اگر زائرین حسینی از سمت عراق به سمت اسرائیل حمله کنند فلسطین از دست صهیونیست فتح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی کتابچی امروز- جمعه دهم شهریورماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: دین اسلام بعد از توصیه عمل به عبادت خدا، سفارش دارد که به والدین احسان و نیکی شود و حتی بعد از رحلت نیز نباید فراموش شوند و وظیفه رفتن به سر قبر آنها را داریم زیرا والدین به ویژه مادر برای پرورش فرزند زحمات زیادی (از دوران بارداری تا رسیدن به سن جوانی) می‌کشند.

وی با بیان اینکه انسان در چهل سالگی یک انسان کامل است گفت: ولایت و محبت به اهل بیت بالاترین نعمتی است که خدا به شیعیان هدیه داده است و امید می‌رود که محبت و توسل و ارادت به اهل بیت (ع) از انسان گرفته نشود زیرا هستی انسان در این دنیا بستگی به پیروی از ولایت دارد و جواز عبور از پل صراط نیز بستگی به پیروی و اطاعت از ولایت دارد.

امام جمعه موقت خوانسار با اشاره به اینکه مانور میلیونی اربعین حسینی دشمن شکن است، افزود: امروز مانور اربعین حسینی لرزه بر اندام استکبار انداخته است زیرا اگر زائرین حسینی از سمت عراق به سمت اسرائیل حمله کنند فلسطین از دست صهیونیست فتح می‌شود.

کتابچی ادامه داد: امیرالمومنین (ع) فتح قدس شریف به دست زائرین اربعین حسینی را نوید داده است، که با در دست داشتن پرچم‌های مزین به شعار "وعدو ولهم مستعطم من قوه به سمت فلسطین می‌آیند و قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها نجات می‌یابد.

کد خبر 684380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.