تاکید امام جمعه موقت شیراز بر نظارت بیشتر آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان

امام جمعه موقت شیراز با انتقاد از وضعیت برخی از آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان در فارس، از استاندار، نمایندگان مجلس و رئیس سازمان بهزیستی کشور خواست با معرفی نمایندگانی بر این مراکز نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امروز _جمعه دهم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: عضویت در ۲ پیمان جهانی بریکس و شانگهای که نیمی از جهان را در برمی‌گیرد هنر دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی بود.

وی با اشاره به گستره ۲ پیمان شانگهای و بریکس، افزود: جمهوری اسلامی با این روابط بین‌المللی نیازمند برقراری ارتباط با آمریکا نیست.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: فروش نفت کشور که در دولت‌های گذشته به ۳۰۰ هزار بشکه رسیده بود در دولت سیزدهم با عزت به بیش از یک میلیون بشکه رسید.

حجت الاسلام رضوی اردکانی اضافه کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات بزرگی در ۲ سال فعالیت خود انجام داده که از این شمار می‌توان به ایجاد بیش از یک میلیون شغل، ساخت و تکمیل یک میلیون و ۹۰۰ مسکن، احیای سه هزار و ۵۰۰ کارخانه و واحد تولیدی راکد و تکمیل و افتتاح هزاران پروژه در همین هفته دولت اشاره کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه‌ها فاز ۱۱ پارس جنوبی در عسلویه بود که در غیاب مهندسین خارجی با همت و همراهی مهندسان مدافع اقتصادی ایران اسلامی پس از ۲۰ سال توقف در ۲۰ ماه تکمیل و بهره‌برداری شد.

امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: تکمیل بزرگراه شیراز - اصفهان از اقدامات دیگر دولت سیزدهم بود که بزودی با حضور رئیس جمهور به طور رسمی بهره برداری می‌شود و به عنوان یکی از بزرگترین محورهای کشور، در کاهش مسیر و مصرف سوخت بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی خاطر نشان کرد: با همه این اقدامات اما برخی گرانی‌ها سبب شده که این خدمات جلوه نکند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که هیچ بن بستی وجود ندارد، گفت: کنترل تورم و حفظ ارزش پول ملی باید در اولویت قرار گیرد و متفکران اقتصادی در این زمینه هم اندیشی کنند.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به سخنان برخی جاهلان درباره فعالیت سپاه پاسداران و عراق و سوریه، ادامه داد: تروریسم تا پشت مرزهای ایران آمده بود که اگر فعالیت و جانفشانی سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی و جوانان ایران نبود باید در داخل کشور با آنها می‌جنگیدیم.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: با طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنیت اماکن مقدس تقویت می‌شود.

وی ضمن اشاره به روز تعاون در هفته پیش رو گفت: اساس فعالیت جمهوری اسلامی ایران بر تعاون مردم است و هر جا مردم مشارکت کرده‌اند گره‌ها گشوده شده است.

امام جمعه موقت شیراز در پایان با انتقاد از وضعیت برخی از آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان در فارس، از استاندار، نمایندگان مجلس و رئیس سازمان بهزیستی کشور خواست با معرفی نمایندگانی بر این مراکز نظارت کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 684373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.