توزیع ۱۵۰ لیتر مواد شوینده بین موکب‌داران اصفهان در کربلای معلی

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت اخیر آبرسانی توسط خودروهای آتش‌نشانی به موکب‌ها به میزان ۳۰ هزار لیتر و توزیع ۷۰ عدد جارو و ۱۵۰ لیتر مواد شوینده بین مواکب اصفهانی حاضر در کربلا و موارد دیگری در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شده است. 

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: آموزش مواکب ایرانی مستقر در خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی و محل استقرار مواکب اصفهانی در خیابان حر در رابطه با نحوه جمع‌آوری پسماندها، محل و زمان قرار دادن آن برای بارگیری انجام شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری و حمل پسماند به میزان ۸۴ تن در سه شیفت کاری در شبانه‌روز گذشته، افزود: همچنین آبرسانی به وسیله تانکر به مواکب به میزان ۶۵ هزار لیتر نیز انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شست‌وشوی مکانیزه و آب‌پاشی معابر به میزان ۱۶ کیلومتر، خدمت‌رسانی جرثقیل به موکب‌های ایرانی به تعداد ۱۵ مورد و نظافت، رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند به تلاش ۱۲۸ پاکبان در سه شیفت کاری از دیگر فعالیت‌های ستاد در شهر کربلا انجام شده است.

وی ادامه می‌دهد: توزیع کیسه زباله به میزان ۲۰۰ کیلوگرم بین مواکب، آبرسانی توسط خودروهای آتش‌نشانی به موکب‌ها به میزان ۳۰ هزار لیتر و توزیع ۷۰ عدد جارو و ۱۵۰ لیتر مواد شوینده بین مواکب اصفهانی حاضر در کربلا نیز طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شده است.

کد خبر 684351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.