بازارچه سنتی رامسر به زودی راه‌اندازی می‌شود

شهردار رامسر از راه‌اندازی بازارچه سنتی این شهر در آینده نزدیک در هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امینی‌شاد صبح امروز _جمعه دهم شهریورماه_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری رامسر در هفته دولت، با تاکید بر هم‌افزایی نیرو بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، اظهار کرد: چندین پروژه عمرانی به اتمام رسیده و برخی پروژه‌ها جاری و بخش دیگری در حال مناقصه و اقدام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی شهرداری رامسر با حمایت‌های شورای اسلامی شهر به عینیت تبدیل شده است، افزود: ۱۵ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر که نیاز اصلی مردم بوده، عملیاتی شده است.

شهردار رامسر تصریح کرد: ۲۰۰ کوچه آسفالت نشده نیز در شهر رامسر داریم که با برنامه‌ریزی و هماهنگی شورای اسلامی شهر و براساس اولویت‌گذاری آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش ورزش برای بانوان جهت ایجاد فضای ورزشی محیطی در باغ ۳۳ هکتاری با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان زمینی مهیا شد که به صورت سرپوشیده بانوان به ورزش بپردازند.

امینی‌شاد با اشاره به مراحل آماده‌سازی بازارچه سنتی این شهر گفت: ۹۰ درصد موزائیک فرش بازارچه سنتی آماده و سنگفرش بازار سنتی در روزهای اخیر آماده می‌شود که یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است، زیرا تلاش کردیم طراحی بازار سنتی و جداره و سقف بازارچه که یکی از شاخص‌های هویتی است به عینیت تبدیل شود.

وی افزود: بازارچه بین دو پل به بازار سنتی اتصال داده خواهد شد تا تعادل در اقتصاد دو بازارچه و ساختار ایجاد شود.

شهردار رامسر با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی ساماندهی رودخانه صفارود و اسکلت آن با حمایت شورای اسلامی شهر در حال انجام است، تصریح کرد: برید عرضی بالا دست رودخانه صفاورد با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به پایان رسید و در قسمت دیوار نگهبان انتهای بانک ملی برید عرضی ساخته شد.

وی با بیان اینکه هسته اصلی شهر رامسر، باغ ۳۳ هکتاری، بلوار معلم و توسکاسرا است، گفت: طراحی اسکلت رودخانه صفارود با برید و پل، دیوار و طراحی و اجرای پل چهارم نیز به زودی آغاز می‌شود و زیباسازی و ساماندهی رودخانه صفارود نیز به عملیاتی شدن نزدیک خواهد شد.

امینی‎‌شاد پروژه‌های مرحله در دست ابلاغ شهرداری رامسر را به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و شامل دیوار حائل آرامستان لمتر، تکمیل پیاده‌رو سازی.... اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد تومان پروژه در سایت مناقصه مربوط به شهرداری رامسر قرار دارد، گفت: پروژه‌های در حال دریافت مصوبه شورای اسلامی شهر رامسر، دیوار حائل جنب ورزشگاه شهدا جهت ساماندهی رودخانه صفارود، پیاده‌راه ساحلی، باغ ۳۳ هکتاری در ضلع شرقی پیاده‌راه و زهکشی و دو پل پلنگ رود، سر درب شهرداری، هر ناحیه ۳ میلیارد تومان بر اساس خواست و نیاز مردم با مصوبه شورا به اجرا می‌رسد.

کد خبر 684338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.