استقرار ۵۰ پاکبان و ۵ خودروی حمل زباله شهرداری ارومیه در تمرچین

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از استقرار ۵۰ پاکبان و ۵ خودروی حمل زباله شهرداری ارومیه در تمرچین خبر داد و گفت: دو تیم آتش‌نشانی شهرداری ارومیه شامل یک تیم امداد و نجات و یک تیم اطفاء حریق برای تامین ایمنی زائران اربعین حسینی به تمرچین اعزام شده‌اند.

مرتضی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان‌های حوزه خدمات شهری شهرداری ارومیه در راستای خدمت به زائران حسینی خدمات گسترده‌ای را در تمرچین ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این راستا با پیگیری‌های شورای شهر ۵۰ نفر از پاکبانان شهرداری ارومیه در پایانه مرزی تمرچین مستقر شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست گفت: همچنین اعزام پنج دستگاه خودروی حمل زباله و استقرار ۵۰ باکس فلزی زباله نیز از سوی مدیریت پسماند شهرداری ارومیه انجام گرفته است.

منافی تصریح کرد: دو تیم آتش‌نشانی شامل یک تیم امداد و نجات و یک تیم اطفا حریق با استعداد دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با هفت نفر پرسنل برای تأمین ایمنی زائران اربعین حسینی به تمرچین اعزام و مستقر شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به استقبال زائران و گسترش خدمات از سوی مدیریت شهری ادامه داد: با تدابیر اتخاذی که طی روزهای گذشته و امروز انجام شد، ظرفیت اسکان شهرداری ارومیه برای زائران حسینی به ۳۰۰ نفر رسیده است.

منافی عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران طبق آخرین هماهنگی‌ها تاکنون ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس برای حمل و نقل زائرین حسینی در تمرچین از سوی شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی پایانه مرزی تمرچین با هدف استقبال از زائران اربعین حسینی نیز توسط شهرداری ارومیه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری علاوه بر نصب ریسه، پرچم و کتیبه، تعداد ۱۲ عدد المان ویژه ایام محرم و اربعین در این پایانه نصب کرده است.

کد خبر 684307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.