عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) آغاز شد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از آغاز عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق هشت و ۱۱ شهرداری اصفهان عقد قرارداد شده است.

عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) آغاز شد

وی افزود: قرارداد پروژه احداث رمپ پل امام خمینی (ره) شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است که از چهارم شهریورماه و به مدت ۹ ماه منعقد شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: طول درگیر پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) ۳۴۰ متر، ۶.۵ متر عرض تابلیه، ۴۴ عدد شمع به قطر ۱.۲ متر و ۱۰ عدد ستون به ارتفاع چهار تا ۶.۵ متر دارد.

عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) آغاز شد

وی با اشاره به احجام پروژه رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اضافه کرد: خاک‌برداری و پی‌کنی به میزان پنج هزار مترمکعب، حفاری شمع به مقدار ۷۰۰ متر طول، قالب‌بندی فونداسیون به میزان ۴۵۰ مترمربع، قالب‌بندی ستون به اندازه ۱۶۵۰ مترمربع، قالب‌بندی تابلیه به مقدار ۳۸۰۰ مترمربع، آرماتوربندی به میزان ۶۰۰ تن، بتن‌ریزی به میزان پنج هزار مترمکعب و اجرای آسفالت به حجم ۱۱۵۰ تن در راستای اجرای این پروژه انجام می‌شود.

کد خبر 684294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.