حل معضل پیری جمعیت در استان سمنان نیاز به عزم همگانی دارد

وزیر کشور در سفر به سمنان گفت: حل معضل پیری جمعیت در استان سمنان نیاز به عزم همگانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزیر کشور امروز _پنجشنبه، نهم شهریورماه_ با حضور در دفتر امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار کرد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این دیدار با تاکید بر اینکه نرخ فرزندآوری در استان سمنان بسیار پایین است و این موضوع از ضعف‌های این استان است، اظهار کرد: حل معضل پیری جمعیت در استان سمنان نیاز به عزم همگانی همراه با فکر دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت عدالت در استان سمنان مطلوب است و مردم این استان دارای درآمدهای نسبتاً خوبی هستند، افزود: امیدواریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و اقدامات استاندار از ظرفیت‌ها در راستای حل این معضل به خوبی استفاده شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه معضل کم آبی و تنش آب از مشکلات استان سمنان است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مدیریتی که در بحث آب صورت گرفت، از تنش آبی عبور کردیم، اما حل مشکل تنش آبی و کم آبی در دستور کار است.

وحیدی با بیان اینکه توفیق دائمی مردم استان سمنان این است که پذیرای مهمانان امام رضا (ع) هستند و این استان معبر زوار امام هشتم است، افزود: باید در بحث امن سازی راه‌های مواصلاتی استان کارهای جدی صورت بگیرد.

حجت الاسلام مطیعی، امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با تاکید بر اینکه وزیر کشور دولت سیزدهم از وزرای جهادی است، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با قدرت در برابر دشمنان و معاندان ایستاده است.

وی افزود: مسئولان در انتصابات و برای کارهایی که می‌خواهند واگذار کنند، باید از نیروهای صالح استفاده کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه تمجید مقام معظم رهبری از دولت مردمی به عنوان مدال افتخار ارزشمندی برای دولت، رئیس جمهور و وزار است، خاطر نشان کرد: انتخاب‌های خوب مردم را امیدوار ساخته و دغدغه رئیس جمهور و مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن را برطرف خواهد ساخت.

کد خبر 684292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.