شهدا ستون‌های مستحکم انقلاب و تکیه‌گاه ملت ایران هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدا ستون‌های مستحکم انقلاب و تکیه گاه ملت ایران هستند و همه مردم امروز از دستاوردهای خون مطهر شهدا متنعم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی نهم شهریورماه در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام علی بیژنی زیبا اظهارکرد: خانواده معظم شهدا با اهدای این هدایای ارزشمند با اسلام و انقلاب از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

وی افزود: نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه‌های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: شهدا انسان‌هایی فاضل و با اخلاصی هستند که تمام زندگی شأن وقف اسلام، انقلاب و خدمت به مردم شده و قطعاً پاداش و مزد آنها تنها با شهادت جبران می‌شود.

وی تأکید کرد: مهمترین ویژگی برجسته شهدای غیرتمند فراجا شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی است و این عزیزان با عمل صالح و به موقعی که برای مبارزه با اشرار انجام می‌دهند علاوه بر رفع تهدیدات امنیت و آسایش را برای ملت فراهم می‌آوردند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه امروز باید تلاش‌ها، زحمات و سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود، گفت: همه خصوصاً جوانان مطلع شوند چه زحمات و مجاهدت‌هایی برای تأمین امنیت جامعه انجام می‌شود و بدون شک مهمترین ویژگی برجسته شهدای اخیر فراجا تقوای الهی است که موجب عزت آفرینی نظام اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه قطعاً در ایام اربعین حسینی با تفکر و تأمل به مکتب عاشورا و سیره امام حسین (ع) می‌تواند نگاه ما را به مسیر و رسالت‌هایی که داریم هموار و آسان کند، افزود: برای تشخیص بزنگاه‌ها یک خط وجود دارد و آن هم ولایت است که باید مدام خود را در این مسیر تشخیص دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای مسلح در مسیر دفاع از امنیت جامعه و خدمت صادقانه به مردم محکم، استوار و مردانه ایستاده و گام برمی‌دارند و تا آخر با عهد و پیمانی که با خداوند متعال، امام، ولایت، شهدا و مردم بسته‌اند تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز فراجای قهرمان مقتدرانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است و سپاه و بسیج نیز تمام قد برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت با مردم در صحنه حاضر است، گفت: خدمت به مردم اولویت مهم نیروهای مسلح است که امروز این مسئله در بخش‌های مختلف جامعه به وضوح قابل مشاهده است.

وی تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت ایران بدانند مدافعان غیرتمند این سرزمین اسلامی در فرماندهی انتظامی و سپاه پاسداران ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از آمران و عاملان این جنایت‌ها خواهند گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: به برکت حضور با برکت شهدا در جامعه اسلامی سیمای شهر رنگ و بوی شهادت و ایثار و ازخودگذشتگی به خود می‌گیرد و حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا نشان از قدرشناسی از مجاهدت‌های این عزیزان دارد و قطعاً نسل امروز جوان و نوجوان در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا قرار دارد.

کد خبر 684290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.