تملک زمین‌ها با کاربری ورزشی توسط  شهرداری اردبیل مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:ضروری است زمین‌هایی که کاربری ورزشی دارند شهرداری تملک نداشته باشد و باید اعضای شورای شهر نیز در رای دادن به اینگونه لایحه ها انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فتحی امروز _ پنج‌شنبه نهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به لایحه‌ای مطرح شده در کمیسیون حقوقی‌مبنی بر تملک یک قطعه زمین به متراژ حدودی ١۴۵٠ متر با کاربری ورزشی توسط شهرداری و تبدیل آن به کاربری مسکونی اظهار کرد: گاهی لایحه‌هایی وجود دارد که در آن شهرداری به دنبال تملک زمین‌هایی است که بیش از این با کاربری‌های عمومی شناسنامه دار بوده است.

وی افزود: ضروری است زمین‌هایی که کاربری ورزشی دارند، شهرداری تملک نداشته باشد و باید اعضای شورای شهر نیز در رأی دادن به اینگونه لایحه‌ها انصاف را رعایت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: همواره این موضوع جای سوال دارد که اگر در زمان تخصیص این زمین‌ها به اداره ورزش و جوانان، به کاربری ورزشی نیاز نبود پس چرا این زمین‌ها به این اداره اختصاص یافته است و یا اگر نیاز بوده پس چرا امروز این زمین‌ها برای تملک و توافق دوباره به شهرداری برگردانده می‌شود؟

وی با بیان اینکه باید تاکنون تعیین تکلیف این زمین‌ها از طرف شهرداری مطالبه می‌شد، ادامه داد: نماینده مردم شهر هستیم و باید کاربری این زمین‌ها حفظ شود.

فتحی با اشاره به لایحه‌ای دیگر مبنی بر تهاتر ارزش روز قطعات معرفی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با مطالبات شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری نباید صرفاً صورت مسئله را پاک کند بلکه باید تمام شرایط ذکر شده در واگذاری سه قطعه زمین و انتقال اسناد سه زمین به نام شهرداری رعایت شود.

کد خبر 684275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.