پیام قدردانی آیت‌الله رئیسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی

رئیس جمهور تصریح کرد: اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و خادمان ملت بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، مصمم‌تر از گذشته در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در پیامی با قدردانی از سخنان و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت نوشت: خدای بزرگ را شاکریم که در شرفیابی اعضای دولت در سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت مردمی مورد عنایت ویژه و لطف و محبت حضرت‌عالی قرار گرفت و مایه دلگرمی و قوت قلب خادمان مردم در قوه مجریه شد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر آن رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.

آیت الله رئیسی افزود: اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و خادمان ملت در دولت مردمی بعد از این دیدار روحیه‌بخش، مصمم‌تر از گذشته با جهت‌گیری‌های اسلامی و انقلابی در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند کرد.

رئیس‌جمهور یادآور شد: به نمایندگی از سوی اعضای دولت بار دیگر از لطف و عنایت توأم با تمجید و تقدیر و ارائه نصایح و رهنمودهای مدبرانه حضرت‌عالی صمیمانه قدردانی می‌کنم و در ایام اربعین حسینی همنوا با زائران اباعبدالله الحسین (ع) سلامت و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و سربلندی ملت عزیز و ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

کد خبر 684247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.