از قبول اقلام از افراد ناشناس خودداری کنید / لزوم توجه به توصیه‌های پلیس در اربعین

رئیس پلیس فرودگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هیچ خدمتی لذت‌بخش‌تر از خدمت به زائران امام حسین ( ع )نیست و مجموعه پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با برگزاری جلسات متعدد با سازمان ها و ارگان‌های دخیل در ماموریت اربعین، برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده است.

ذبیح‌اله دلاور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام تمهیدات و تدابیر لازم در خصوص اعزام زائران به صورت هوایی به سفر زیارتی اربعین حسینی (ع) اتخاذ شده است و به شهروندان توصیه می‌کنیم که در نگهداری مدارک زیارتی اعم از گذرنامه، ویزا و بلیت خود نهایت دقت را داشته باشند.

وی افزود: زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر، قرص‌های روانگردان و داروهای ممنوعه توجه لازم را داشته باشند؛ چراکه در صورت کشف هر میزان از این مواد برابر قانون برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان تصریح کرد: زائران سفر زیارتی اربعین حسینی به مقصد کشور عراق از قبول بسته، چمدان و حتی آب معدنی از افراد ناشناس خودداری کنند؛ چراکه ممکن است مواد مخدر و اقلام ممنوعه در آن جاسازی شده باشد و برای زائران مشکلاتی را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه‌اندازی موکب شهدای انتظامی با تمام ظرفیت و توان ضمن برقراری نظم و امنیت در فرودگاه و تکریم زائران اربعین حسینی (ع) با آمادگی کامل و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زائران است و زائران در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند به کارکنان پلیس مراجعه کنند.

کد خبر 684245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.