پایان ۳ سال زندگی مخفیانه قاتل جوان اصفهانی در ترکیه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از سه سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مهرماه سال ۱۳۹۹ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل عمد در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی ۲۸ ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر دو ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل نیز قبل از حضور مأموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از سه سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده است.

وی ادامه داد: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

علینقیان‌پور با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری با مقتول اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 684242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.