۴۸ درصد پست‌های قضایی استان کرمان بلاتصدی است / کمبود فضای اداری و منابع انسانی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کرمان با کمبود کادر قضایی و اداری مواجه است و بیش از ۴۸ درصد پست‌های قضایی و اداری در دادگستری استان کرمان بلاتصدی هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای قضائی استان کرمان که با حضور تیم نظارت ستادی معاونت راهبردی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات دستگاه قضائی استان کرمان، کمبود فضای اداری و فیزیکی است که باید قوه قضائیه نگاه ویژه‌تری به پهناورترین استان کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۸ درصد پست‌های قضائی و اداری در دادگستری استان کرمان بلاتصدی هستند، افزود: امیدوارم در سفر آتی ریاست محترم قوه قضائیه به استان کرمان برخی از مشکلات و کمبودهای دستگاه قضائی استان مرتفع شود.

مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضائیه نیز در این جلسه هدف از سفر هیئت اعزامی به استان کرمان را شناسایی ظرفیت‌ها، نقاط قوت و کمبودها در دستگاه قضائی استان و ارائه آن به ریاست معزز قوه قضائیه بیان کرد.

حسین نجفی بر حفظ و تکریم جایگاه پرسنل دستگاه قضائی و همچنین تکریم مراجعان به دستگاه قضائی تاکید کرد و افزود: هدف سند تحول دستیابی به عدالت و رضایت و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به قوه قضائیه و نظام است.

وی بر برنامه محوری و هدفمند بودن فعالیت‌ها در دستگاه قضائی تأکید کرد و گفت: تمامی اقدامات در قوه قضائیه بایستی حول محور سند تحول و تعالی قضائی شکل گیرد.

به گزارش ایمنا، مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضائیه به همراه جمعی از کارشناسان این معاونت و نمایندگانی از سایر معاونت‌ها، مراکز و سازمان‌های تابعه به استان کرمان سفر کردند که در این سفر نشست مشترکی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، مقامات عالی قضائی استان همچنین هیأت اعزامی نظارت و ارزیابی ستاد برگزار شد.

کد خبر 684217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.