آخرین جزئیات شروع ارزیابی داوطلبان استخدامی دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق آمار در مجموع ۲۸۴۲ داوطلب که از این تعداد حدود ۲۳۹۴ نفر مربوط به رشته‌های دبیری و ۴۴۸ نفر مربوط به رشته هنرآموزی هستند، در استان ارزیابی خواهند شد.

سیداحمدرضا بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فرایند ارزیابی داوطلبان استخدامی دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲ اظهار کرد: آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در مردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار و نتایج قبولی به استان‌ها اعلام شد.

وی افزود: برای ارزیابی طی فراخوانی و از میان متقاضیان، دبیران تخصصی هر رشته انتخاب شدند تا فرایند ارزیابی تخصصی داوطلبان دبیری و هنرآموزی را انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۵۴۰ نفر در رشته‌های دبیری و ۹۵ نفر در رشته‌های هنرآموزی از استان اصفهان برای حضور در فرایند ارزیابی تحت عنوان ارزیاب، اعلام آمادگی کرده که دوره آموزشی ارزیاب برای آنها از امروز و در دو گروه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار در مجموع ۲۸۴۲ داوطلب که از این تعداد حدود ۲۳۹۴ نفر مربوط به رشته‌های دبیری و ۴۴۸ نفر مربوط به رشته هنرآموزی هستند، در استان ارزیابی خواهند شد، گفت: پس از ارائه آموزش‌ها، ارزیابانی که به تأیید نهایی برسند در کانون‌ها ارزیابی ساماندهی می‌شوند تا داوطلبان را مورد ارزیابی قرار دهند.

بنی‌لوحی اظهار کرد: با توجه به تفاوت رشته‌های پذیرش آزمون استخدامی و محدودیت فرصت باقی‌مانده، حدود ۳۰ کانون در نواحی استان پیش‌بینی شده است و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته تا در هر ناحیه پنج مدرسه برای ارزیابی تعیین شود.

وی با اشاره به فرایند ارزیابی داوطلبان استخدامی دبیری و هنرآموزی در اصفهان، خاطرنشان کرد: ارزیابی تخصصی در تعدادی از رشته‌های دبیری و تمام رشته‌های هنرآموزی در کارگاه‌های فنی و آزمایشگاه‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 684200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام با تشکر از خبرنگار محترم ولی خب این چه جزئیات حداقلی هست که مسئول محترم بیان فرموده اند؟! پس از اعلام نتایج داخل توپیحات سایت سنجش نوشته " از امروز به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارید تا با مراجعه به سامانه «آموزش و پرورش من» اقدام به تکمیل فرم مدارک فردی و مورد نیاز گزینش نمایید." ولی امروز جمعه پس از گذشت دو روز داخل سایت مربوطه نوشته "این سرویس به زودی فعال خواهد شد" و هیچ جا در سایت آموزش پرورش استان و ... هم هیچ اطلاعیه ای منتشر نشده است