۶۰ ایستگاه اتوبوس در قم مناسب‌سازی شدند / احداث ایستگاه‌ها متناسب با اقلیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مناسب سازی ۶۰ ایستگاه اتوبوس طی ماه‌های اخیر گفت: احداث ایستگاه‌های اقلیمی به تازگی آغاز شده است.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر اظهار کرد: ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر به گونه‌ای که با اقلیم قم سازگار باشد و به منظر شهری نیز آسیب نزند، مناسب سازی می‌شود و اقداماتی از جمله هم‌سطح سازی نیز در آن صورت گیرد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی ۶۰ ایستگاه اتوبوس طی ماه‌های اخیر افزود: احداث ایستگاه‌های اقلیمی به تازگی به صورت پایلوت از منطقه پردیسان و اطراف حرم آغاز شده است تا بتوان شرایط سازگار و مناسبی را فراهم ساخت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تلاش برای هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در نظر داریم با ایجاد یک نرم افزار، ساعت استقرار و حرکت اتوبوس‌ها را به شهروندان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: طرح جامع حمل‌ونقل قبلی شهر قم در دهه ۸۰ تدوین شد که از آن زمان تا کنون میزان استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی کاهش یافته و مردم بیشتر به سمت استفاده از خودروی شخصی حرکت کرده‌اند.

خانه زاد یزدی با اشاره به اهمیت مطلوب بودن حمل‌ونقل عمومی برای استفاده شهروندان گفت: باید با ارتقای سطح خدمات حمل‌ونقل عمومی و دیگر اقدامات لازم روند استفاده از خودروهای شخصی متوقف شود.

کد خبر 684171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.