۵ خیابان در منطقه ۲ شهرداری اصفهان احداث می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات اجرایی احداث پنج خیابان در این منطقه گفت: عملیات اجرایی مرحله نهایی احداث خیابان ولی‌عصر (عج) در محله دهنو آغاز شده و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی آن هزینه شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات اجرایی احداث پنج خیابان در منطقه دو اظهار کرد: احداث و ساماندهی معابر و خیابان‌های اصلی منطقه دو از ابتدای سال جاری با همت مضاعفی در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی خیابان بسیج با مبلغی حدود ۸ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: بر اساس درخواست‌های مردمی و در راستای توسعه محله محوری، بازسازی باند شمالی خیابان شمس‌آباد حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا شهیدان غربی به مبلغ ۵ میلیارد تومان از دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام در منطقه دو شهرداری اصفهان است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم این منطقه که از سال گذشته آغاز شده است، احداث خیابان ولی‌عصر (عج) در محله دهنو است که شهرداری منطقه مدت زیادی را صرف آزادسازی آن کرده تا به مرحله احداث برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه به اجرای فاز نهایی آزادی و احداث رسیده و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی آن توسط شهرداری منطقه دو هزینه شده است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه طول این پروژه عمرانی ۵۰۰ مترمربع است و به‌زودی توسط پیمانکار منتخب، فاز نهایی آن اجرا خواهد شود، گفت: احداث این خیابان تا پیش از دهه فجر امسال به پایان خواهد رسید و در اختیار شهروندان محله دهنو قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: احداث خیابان زیر دکل، حد فاصل کندروی اتوبان شهید خرازی تا خیابان بابک به طول ۵۰۰ متر با هزینه ۱۰ میلیارد تومان به‌زودی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: احداث بزرگترین خانه کودک شهر اصفهان از دیگر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی این منطقه است که به‌طور جدی در حال انجام است.

کد خبر 684167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.