کسب رتبه اول کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در کشور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد، از کسب رتبه اول استان در کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، حجت دبیقی صبح امروز_ پنجشنبه نهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گزارشی از فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در دولت مردمی ایران قوی ارائه کرد.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان، اظهار کرد: کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی توسط همکار فرهنگی سرکار خانم ایلماه باج، کسب رتبه دوم کشوری در رشته نقاشی جشنواره نوجوان سالم توسط دانش‌آموز آنیتا فریدونی از هنرستان وحدت، کسب رتبه سوم کشوری در رشته گرافیک جشنواره نوجوان سالم توسط دانش‌آموز زینب محمدزاده از هنرستان سمیه و کسب رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان توسط سرکار خانم اژدری از افتخارات معاونت پرورشی و فرهنگی در دولت مردمی ایران قوی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد، به راه‌اندازی خط ۱۵۷۰ به صورت تمام وقت در مرکز مشاوره استان اشاره کرد و افزود: همکاران ما در واحد مشاوره به صورت رایگان آماده پاسخگویی به مشکلات خانواده و دانش‌آموزان سراسر استان هستند.

وی گفت: دانش‌آموزان استان کهگیلویه‌وبویراحمد در پویش کشوری کتابخوانی هیسطوری صاحب سه رتبه برتر کشوری و در پرسش مهر صاحب ۴۰۰ رتبه برگزیده کشوری شدند.

دبیقی تصریح کرد: برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه عفاف و حجاب در سطح ادارات شهرستان‌ها و مناطق و اعزام ۱۶۰۰ دانش‌آموز به اردو راهیان نور از اقدامات انجام گرفته در دولت مردمی ایران قوی در عرصه آموزش‌وپرورش بوده است.

وی با اشاره به برگزاری محفل بزرگ قرآن در قالب محافل بزرگ جهان اسلام و سوگواره احلی من العسل، افزود: این برنامه‌ها به صورت پخش زنده تلویزیونی با پوشش خبری از شبکه‌های ملی و استانی همراه بود.

دبیقی در پایان به برگزاری باشکوه چهل‌ویکمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مسابقات با دعوت از قاری‌های برجسته کشوری به عنوان داور و کارگاه آموزشی برای قاریان نوجوان همراه بود.

کد خبر 684158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.