جمع‌آوری حدود ۸۰ تن پسماند از معابر شهر کربلا توسط نیروهای شهرداری اصفهان

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به آموزش موکب‌داران برای جمع‌آوری پسماندها، گفت: روز گذشته نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان حدود ۸۰ تن پسماند از معابر شهر کربلا جمع‌آوری کردند و تانکر آب‌رسانی حدود ۵۵ هزار لیتر آب برای مواکب تخلیه کرد.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: روز گذشته سومین جلسه با معاون خدمات شهری شهردار کربلا با حضور نماینده شهرداری تهران در راستای هماهنگی دوباره برگزار شد.

وی افزود: این جلسه درباره خدماتی که شهرداری‌های اصفهان و تهران در کربلا به زائران اربعین ارائه می‌کنند، برگزار و موارد و ایرادهایی مطرح شد که نسبت به رفع آن اقدام کردیم.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز همچون روزهای قبل نیروهای خدماتی شهرداری حدود ۸۰ تن پسماند جمع‌آوری کردند و تانکر آبرسانی حدود ۵۵ هزار لیتر آب برای مواکب تخلیه کرد.

وی اضافه کرد: شست‌وشوی معابر شهر کربلا در دستور کار بوده و جرثقیل شهرداری در کربلا نیز بیش از ۲۰ مورد جابه‌جایی وسایل مواکب را در ۲۴ ساعت اخیر انجام داده است.

عسگری ادامه داد: ۲۸ نیروی جدید روز گذشته به خدمتگزاران شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی در کربلا ملحق شدند و در مجموع ۱۲۸ نیرو در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به آموزش موکب‌داران برای جمع‌آوری پسماندها گفت: این اقدام موجب شد پاکیزگی شهر کربلا بهتر عملیاتی شود و کارگران شهرداری اصفهان نیز بخشی از نیروی خود را صرف سایر فعالیت‌ها کنند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت‌: روز گذشته دو دستگاه کامیون برای انتقال پسماند و نخاله ساختمانی اقدام کردند که برای نخستین بار حدود پنج سرویس نخاله از سطح خیابان‌های واگذار شده به شهرداری اصفهان شامل روضتین، شهدا و قزوینی جمع‌آوری شد.

کد خبر 684131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.