شهربازی شهدای ۷۲ تن آماده راه‌اندازی است

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: شهربازی شهدای ۷۲ تن در حال حاضر آماده راه‌اندازی دوباره است و تا پایان شهریورماه امسال فاز یک آن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد روحانی امروز _پنجشنبه نهم شهریورماه_ در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و در راستای برنامه شهرداری قم برای گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان مدرس برگزار شد، اظهار کرد: در چهار سال گذشته تقریباً ۸۰۰ درصد رشد بودجه داشتیم، به‌طوری که امسال ۴۱۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری منطقه ۳ است.

وی افزود: در مورد ورودی‌های شهر اقداماتی انجام دادیم، همچنین برای بلوار خداکرم هفت پروژه تعریف کردیم که تاکنون پنج مورد آن انجام شده است؛ یکی از پروژه‌ها بحث زیر سازی بلوار خداکرم است که امسال انجام خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: شهربازی شهدای ۷۲ تن به دلیل مشکلات ایمنی تعطیل شد؛ این شهربازی در حال حاضر آماده راه‌اندازی دوباره است و تا پایان شهریورماه فاز نخست آن راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: سوله فرهنگی، ورزشی در شهرک امام حسن (ع) در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان احداث شده است و در حال حاضر اهالی منطقه روزانه حدود ۱۵ ساعت از آن استفاده می‌کنند.

روحانی گفت: با توجه به گستردگی منطقه سه شهرداری بخش زیادی از بودجه صرف امور جاری می‌شود.

شهربازی شهدای ۷۲ تن آماده راه‌اندازی است

در بخش پایانی این مراسم، مدیر منطقه سه شهرداری قم با حضور در پشت میز خدمت به سوالات و مشکلات مردم به‌صورت فردی رسیدگی کرد.

کد خبر 684130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.