۱۳۹ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی توسط شهرداری فولادشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

شهردار فولادشهر گفت: همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ایزدی امروز _پنجشنبه نهم شهریورماه_ در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال، اظهار کرد: تزریق امید در جامعه یکی از ضرورت‌های امروز کشور به‌شمار می‌آید و ایجاد ملموس‌تر و محسوس‌تر امید در بین شهروندان زمانی صورت می‌گیرد که آن‌ها از نزدیک شاهد تلاش و خدمات شبانه‌روزی مسئولان باشند.

وی افزود: مدیریت شهری فولادشهر تلاش کرده است با سرلوحه قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری کار عالمانه و مجدانه را در دستور کار قرار داده و در تلاش هستیم ضمن جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها، شاهد تحرک در بدنه اجرایی شهرداری و اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف شهری باشیم.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: امروزه توسعه یک شهر با معیار مهمی همچون میزان اجرای پروژه‌های عمرانی سنجیده می‌شود و یکی از مباحث مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی، توجه به مطالبات شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری است.

وی ادامه داد: زیباسازی شهر، تردد ایمن شهروندان، کاهش ترافیک شهری و توسعه زیرساخت‌ها از الزام‌های داشتن شهری درخور شأن شهروندان برای زندگی بهتر به‌شمار می‌آید، از این رو مدیریت شهری فولادشهر در مسیر اجرای پروژه‌های مختلف شهری از جمله اصلاح و احداث میدان شهری کرده است.

ایزدی اضافه کرد: با توجه به ضرورت ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ساکنان محلات مختلف شهر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان در معابر سطح شهر هم‌زمان با سرعت گرفتن اقدامات عمرانی خدماتی شاهد افتتاح میدان‌های میرزا کوچک خان، ولایت و انقلاب با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال بودیم که ثمره آن سهولت و افزایش ایمنی تردد شهروندان است.

افتتاح پروژه نورپردازی‌های بلوارهای شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها در تلطیف فضای شهری نقش مهمی دارند، گفت: زیبا سازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد و بهبود نمای بصری شهر می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری در راستای افزایش سلامت شهروندان و نشاط عمومی باشد.

وی خاطرنشان کرد: فضای شهری باید به گونه‌ای ایجاد شود که تعلق خاطر در شهروندان ایجاد کرده و موجب انس آن‌ها با محیط شود و این انس با فضا به وسیله تمهیداتی ایجاد می‌شود که یکی از آن روشنایی و نورپردازی است.

ایزدی افزود: روشنایی معابر، علاوه بر ایجاد امنیت برای شهر و شهروندان نقش بسزایی در زیباسازی شهر ایفا می‌کند، از این رو شاهد افتتاح پروژه نورپردازی‌های بلوارهای سطح شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت هستیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد کلنگ‌زنی احداث ساختمان معاون خدمات شهری، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال نیز در شهر جدید فولادشهر بودیم که ثمره آن افزایش تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به آنان است.

کد خبر 684124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.