۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
فضاسازی ویژه اربعین در اهواز

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: فضاسازی ویژه اربعین در اهواز از ششم شهریورماه آغاز شده است.

سروش بزاز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضاسازی اربعین در شهرداری اهواز به چند بخش تقسیم شده است، بخشی از فضاسازی بر عهده روابط‌عمومی بود که با توجه به اینکه بسیاری از بیلبوردها برای هفته دولت استفاده شده بود از دوشنبه، ششم شهریورماه آغاز و اهواز، طریق الحسین و چذابه را شامل می‌شود.

وی افزود: از ۵۰ بیلبوردی که در اختیار ما است، تاکنون ۳۰ بیلبورد به اربعین اختصاص پیدا کرده است و در روزهای آینده سایر بیلبوردها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز صد هزار پرچم ریسه‌ای تهیه و نصب آن‌ها آغاز شده است و با جمع‌آوری پرچم‌های قدیمی پرچم جدید نصب خواهد شد.

بزاز ادامه داد: برای ورودی‌های شهر اهواز علاوه بر فضاسازی‌های معمول همچون پوستر، قاب بنرهای جدیدی نصب می‌شود و به منظور اربعینی شدن حال و هوای شهر تصاویری از مشایه و مواکب اربعین سال گذشته با محوریت خوزستان، پایتخت مواکب نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه معاونت فرهنگی در ورودی‌های شهر مواکبی برای خدمت‌رسانی و راهنمایی زائران برپا می‌کند، امسال کیوسک‌های «از من بپرس» استفاده نمی‌شود و زائران در قالب همین مواکب راهنمایی می‌شوند و مکان‌های اسکان آن‌ها معرفی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به فضاسازی کتیبه‌ای در چذابه و شهر اهواز گفت: برای نخستین‌بار در اهواز تمام بیلبوردهای طریق الحسین با محوریت اربعین و خوزستان، پایتخت موکب‌ها نصب شد تا در مسیر پیاده‌روی نیز فضای معنوی و حال ایجاد شود، علاوه بر آن در چذابه طاق نصرت، ۴۰۰ بنز، ۲۰ هزار متر ریسه و ۸۰ قاب بنر نصب شده است.

کد خبر 684089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.