آغاز عملیات اجرایی ساخت نیروگاه ۱۵ مگاواتی شهر سنقر با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی

عملیات اجرایی ساخت نیروگاه ۱۵ مگاواتی شهر سنقر با سرمایه‌گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عملیات اجرایی ساخت نیروگاه ۱۵ مگاواتی سنقر با سرمایه‌گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و مسئولان این شهرستان آغاز شد.

در آئین آغاز احداث این پروژه کلیدی که امشب _چهارشنبه، هشتم شهریورماه_ با حضور سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، علی قربانی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و مدیران شهرستان برگزار شد، استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات متعدد دولت مردمی سیزدهم در استان اظهار کرد: امیدوارم که این نیروگاه در بهار سال آینده وارد مدار شود.

پروژه مذکور نیروگاه مقیاس کوچک از نوع موتور - ژنراتور گازسوز توسط بخش خصوصی به نام شرکت تولید ایستگاهی نیرو ویژه جهت اتصال به پست فوق توزیع ۶۳/۲۰ سنقر احداث می‌شود.

احداث این نیروگاه با تزریق برق به شبکه سراسری، اجرای طرح توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع توسط برق منطقه‌ای غرب را به تعویق خواهد انداخت و بهبود ولتاژ افزایش قابلیت اطمینان، پایداری شبکه و صرفه اقتصادی نیروگاه در کاهش تلفات توان و طرح توسعه شبکه شهرستان سنقر از اهداف مهم اجرای این پروژه است که برای ۱۵ نفر هم به شکل مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، نیروگاه ۱۵ مگاواتی سنقر قرار است با ۶.۷۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی و ۳۷۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی تا پیش از فصل گرمای سال آینده ساخته شود.

کد خبر 684075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.