عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ شهریورماه

در این بسته خبری از آتش‌نشانان ارومیه که آتش انبار روستاییان را مهار کردند تا بیرون کشیدن خودروی سقوط کرده در سد ۱۵ خرداد دلیجان پس از ۲ روز و کاشت ١٠٠ اصله درختچه در محوطه پایانه مرز خسروی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌نشانان ارومیه، آتش انبار روستاییان را مهار کردند

حسین سرباز رشید، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: انبار علوفه‌ای در روستای مرادعلی سفلی که با نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۳ کیلومتر فاصله داشت با تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

١٠٠ اصله درختچه در محوطه پایانه مرز خسروی کاشت شد

«کامجو غلامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ١٠٠ اصله درختچه در محوطه پایانه مرز خسروی در مسیر عبور زائران اربعین حسینی (ع) کاشت شد.

بیرون کشیدن خودروی سقوط کرده در سد ۱۵ خرداد دلیجان پس از ۲ روز

«روح الله سروش، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات گفت: پس از ۲ روز تلاش غواصان و آتش‌نشانان محلات و دلیجان، سرانجام خودروی سقوط کرده در سد ۱۵ خرداد از آب بیرون کشیده شد.

تصفیه‌خانه شیرابه سکوی انتقال موقت زباله شهرداری ساری افتتاح شد

پرویز شعبانی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این آئین با عنوان اینکه شهرداری ساری با توجه به مشکلات پیش رو و بدهی‌های از گذشته اما توانست با احداث این تصفیه‌خانه بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کند، گفت: وجود شیرابه در سکوی زباله و آلایندگی آن موجب نارضایتی شهروندان بود که اجرای این پروژه تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کرد.

معرفی تبریز به عنوان قطب سرمایه گذاری منطقه

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری کاربردی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ در همه جنبه‌ها جایگاه واقعی تبریز را احیا و این شهر را به عنوان قطب سرمایه گذاری در منطقه معرفی کنیم.

جاده کارخانه تبدیل پسماندهای عمرانی در مشهد

مسعود رضوی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: یکی از معضلات در شهرداری تحویل خاک و نخاله توسط ناوگان‌های غیر مجاز به ویژه در حاشیه شهر است؛ از این نخاله‌ها سالانه حدود ۱۰ هزار متر مکعب خاک ترکیبی تولید می‌شود، پیگیر هستیم کارخانه تبدیل پسماندهای عمرانی را ایجاد کنیم.

کد خبر 684037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.