افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه در شهرستان کهگیلویه

فرماندار شهرستان کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید عبدالعزیز موسوی امروز _چهارشنبه، هشتم شهریورماه _در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه و تخصیص داده شد.

وی گفت: از این تعداد ۱۴۰ طرح مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی ۳۲ پروژه نیز آغاز شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: برق رسانی به مسکن محرومین «دشت مازه، سمغان و برج علیشیر» بهره‌برداری از طرح پرواربندی گوساله با ۱۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم، کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت و افتتاح سه چمن مصنوعی روستایی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت است.

وی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به طرح‌های عمرانی شهرستان قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و تحول بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

موسوی تعیین تکلیف طرح‌های حوزه کشاورزی بخصوص سد «کوهبرد و سرپری» و اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی را از مهمترین خدمات دولت سیزدهم طی یک‌سال اخیر دانست.

وی گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش جهادی اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در چهار بخش شهرستان کهگیلویه، با تخصیص منابع مالی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، افزود: با اجرای این پروژه‌ها برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

شهرستان کهگیلویه ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارد که از این میزان ۴۵ درصد جمعیت آن را جوانان جویای کار تشکیل می‌دهند

کد خبر 684026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.