نصب ۱۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس در منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه در دست اقدام بوده و نصب ۱۰ سرپناه ویژه اتوبوس در آستانه بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه افزایش مطلوب استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی و بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس از اولویت‌های مدیریت منطقه دو است، اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تعمیر ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه باهمت و تلاش مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه انجام شد.

وی افزود: ۱۰ عدد سرپناه ایستگاه اتوبوس (طرح جدید) به همراه سیستم روشنایی آن به مناسبت آغاز مدارس تا قبل از مهرماه نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بهسازی و استانداردسازی پیاده‌روها و بهره‌گیری از روش‌های نوین در ایمن‌سازی تردد عابران پیاده می‌توان نقش مهمی را در پیشگیری و کاهش تصادفات درون‌شهری ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از پر رفت‌وآمدترین محل‌هایی است که شهروندان از آن استفاده می‌کنند، افزود: حجم استفاده از این ایستگاه‌ها در ایام مدارس افزایش پیدا می‌کند، از این‌رو مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه دو اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

صیرفی‌نژاد با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان گفت: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در راستای بهبود سیما و منظر شهری، مناسب‌سازی محیط، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی معابر، محوطه‌سازی و ایجاد دسترسی راحت ایستگاه‌های اتوبوس با سطح سواره در دستور کار و عملیات اجرای بهینه‌سازی خیابان‌های امام‌خمینی (ره) و شهید رجایی در حال انجام است.

کد خبر 683992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.