کشف ۶ تن چوب قاچاق در بخش لوندویل آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف شش تن چوب جنگلی قاچاق در بخش لوندویل این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر دپو چوب قاچاق داخل یک کارگاه چوب بری در بخش لوندویل شهرستان آستارا، پیگیری موضوع توسط پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه عوامل اداره منابع طبیعی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه در بازرسی از این مکان شش تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

شعبانی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است و پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد قانونی می‌کند، گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، بندر مرزی آستارا در منتهی‌الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 683988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.