افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷ طرح در شهرستان بهمئی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷ طرح در شهرستان بهمئی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، احسان عسکری، صبح امروز _چهارشنبه، هشتم شهریورماه_در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها، اظهار کرد: طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان بهمئی در بخش‌های مختلف شامل آبرسانی، مخابرات، جهاد کشاورزی، راه و برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

وی افزود: برای بهره‌برداری ۲۷ طرح عمرانی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و برای کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده‌است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیشتر این طرح‌ها با هدف بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در زمینه‌های مختلف تکمیل و یا به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: محل تأمین اعتبارات طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی شده در شهرستان بهمئی از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و انقلاب است و آگاهی مردم از خدمات و اقدامات انجام شده روحیه امید و نشاط عمومی را افزایش می‌دهد.

علی محمدی، فرماندار بهمئی هم گفت: از ۳۳ طرح مختلف در این شهرستان ۲۷ طرح افتتاحی و شش طرح کلنگ‌زنی است.

وی بهره‌برداری از مدرسه روستای کِلِ جمشید، روکش آسفالت ۸ منطقه شهرستان، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای، طرح‌های هادی، آسفالت درون تعدادی از روستاها و سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بهمئی است.

محمدی میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح، اعم از عمرانی و اقتصادی را افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: طرح‌های مهم کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در بهمئی شامل؛ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر لیکک، ایستگاه تلفن همراه روستای گچ بلند و حومه، آغاز عملیات روکش آسفالت چهار روستا و منطقه در نقاط مختلف شهرستان و آسفالت روستاهای سرآسیاب یوسفی و ده‌بنار است.

وی ساخت و توسعه راه‌ها در شهرستان بهمئی را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: دیگر نهادها و بخش‌های گوناگون بیش از گذشته در این شهرستان فعالیت‌های عمرانی و اجرایی داشته باشند.

طرح‌های عمرانی و اقتصادی در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در بهمئی با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 683966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.