۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش حجم کار نظافت و خدمت‌رسانی به زائران حسینی در روزهای منتهی به اربعین گفت: ۲۸ خادم تازه‌نفس به جمع پاکبانان خادم‌الحسین در کربلا افزوده شدند.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، با اشاره به استقرار ستاد اربعین شهرداری اصفهان از بیست‌وهفتم مردادماه تا شانزدهم شهریورماه در شهر کربلای معلی و مرز چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ خادم الحسین (ع) در قالب پاکبانان، راننده‌های خودروهای سنگین و سبک، نیروهای آتش‌نشانی، متخصصان تعمیرات و نگهداری، کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه، پشتیبانی و تدارکات در این کاروان حضور پیدا کرده‌اند.

۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند

وی با اشاره به مأموریت‌های مختلف محوله در طول ۱۳ روز گذشته خدمت‌رسانی گفت: شست‌وشوی معابر، محل اسکان مواکب اصفهانی، نظافت روزانه شهری، جمع‌آوری زباله، آب‌رسانی به مواکب، کمک به استقرار وسایل و تجهیزات توسط خودروی جرثقیل، راه‌اندازی مواکب توسط متخصصان تعمیرات و نگهداری از اهم اقدامات بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس روز گذشته مسافت ۱۶ کیلومتر از شهرهای کربلا، به همت پاکبانان نظافت و شست‌وشوی معابر توسط خودروهای مکانیزه شهرداری انجام شد.

۲۸ خادم به جمع پاکبانان شهرداری اصفهان اضافه شدند

وی افزود: بیش از ۸۲ تن زباله از سطح معابر جمع‌آوری شد، همچنین ۶۰ هزار لیتر آب با تانکر آبرسانی انتقال پیدا کرد و با جرثقیل نیز بیش از ۱۷ مورد جابه‌جایی اقلام مواکب انجام شد.

کد خبر 683948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.