جشنواره با شکوهی در کنار سینماگران خواهیم داشت

دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره امسال پرقدرت و پررونق و با فیلم‌های خوب با شکوه با همراهی هنرمندان و سینماگران عزیز کشورمان برگزار خواهد شد و ما میزبان هنرمندان خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، مجتبی امینی با بیان اینکه یکی از اتفاق‌های خوب در دو سال اخیر، رشد حوزه صنعت سینما و فراهم شدن حرکت دوباره این صنعت بعد از کرونا بود، اظهار کرد: پیش از شروع به کار دولت، ویروس منحوس کرونا چرخه اکران و تولید را متوقف کرده بود و دولت توانست با توجه به فعالیتی که در حوزه واکسیناسیون و کاهش و کنترل بیماری کرونا داشت چرخه تولید و اکران را دوباره فعال کند و رونق و بازگشت مردم به سینما دوباره اتفاق بیفتد و نه تنها در سینما که موسیقی و تئاتر هم رونق گرفت.

وی درباره جشنواره فجر امسال افزود: امید است جشنواره امسال پرقدرت و پررونق و با فیلم‌های خوب با شکوه با همراهی هنرمندان و سینماگران عزیز کشورمان برگزار خواهد شد و ما میزبان هنرمندان خواهیم بود.

دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خصوص بازگشت خود به کار تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من از خانواده سینما هستم و همیشه به‌دنبال تولید و خلق آثار خوب در حوزه تصویر بودم و این حوزه دغدغه همیشگی من بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 683946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.